Cum am aflat...cum a inceput totul...

iunie 07, 2017





Era inceput de Ianuarie, era ziua mea de nastere si eram foarte fericita.  



 


Primeam mesaje si apeluri de felicitare de la prieteni si era o zi minunata. 
Trebuia sa fie un an perfect, planuiam sa vizitez New York-ul, incepusem sa lucram la conceperea unui copil (eu imi doream gemeni) iar in Mai urma sa ne casatorim. 
Gasisem localul prin Noiembrie anul trecut iar din Ianuarie urma sa planuiesc o nunta de vis.
 In urma cu cateva zile probasem pentru prima data rochii de mireasa si alesesem una perfecta, pe care aveam sa o comand la inceputul saptamanii. 
Era luni si a sunat din nou telefonul mobil, stiu exact cu cine vorbeam la telefon cand mi-am atins usor axila si am simtit un nodul. Am sperat ca este doar o impresie si am continuat convorbirea. Am inchis telefonul si am atins din nou zona cu pricina...aceeasi impresie. 
M-am rugat cu ardoare sa ma insel, sa nu fie nodul, sa nu fie cancer, sa nu fie....da Doamne sa nu fie....si a inceput calvarul.

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Like us on Facebook